Kipufogó szerviz

Kipufogó szerviz

A gyári kipufogókkal van a legtöbb baj.

Szerintem direkt készítik gyenge minőségűre őket, hogy sűrűn kelljen cserélni. Persze az eredeti alkatrészek méregdrágák, és ugyanolyan silányak.

Leginkább a korrózió az ellenség. A kipufogócsőben áramló kondenzvíz okozza a jelenséget. Ez úgy jön létre, hogy mikor melegedni kezd a kipufogócső, belül lecsapódik a pára. Mivel a motor felől indul a melegedés, ezért a víz megindul hátrafelé, és szépen lerakódik a hátsó dobban. Igaz, egy része még ebből is kicsöpög, de a java bent marad, és ez korrodálja roppantul az anyagot. Ezért általában a hátsó dobok rohadnak el legelőször.

Mikor a korrózió már gyengíteni kezdi az anyagot, a rezonancia miatt a dobba belépés helyén eltörik a cső. Itt egy merev, peremhajlított lemezzel szoktuk megtámasztani a csövet a dobhoz, hogy ne tudjon mozogni, így kisebb a törés veszélye. Na, ez a támaszték hiányzik szinte minden gyári dobról. A Suzukin azt hiszem van, de nem alulról, hanem felülről van odahegesztve, így viszont nem sokat ér.

forrás: Hörgés, fütyülés, teljesítménynövelés

Kipufogó szervízelés a 16. kerületben

A kipufogó élettartalma kölcséghatékonysági okokból lesz rövíd, szervizünk úgy javít, ahogy a nagykönyvben megvan írva, így a kipufogó élettartalma és hosszabb lehet.

Árlista: Árak

Várjuk szerettel nálunk, bármilyen tipusú javítással kapcsolatban is.

Elérhetőségeink: Kapcsolat